Brainstorming
www.median.hu 
2018. szeptember 25. 

Alkalmazott módszerek


Személyes kérdőíves kérdezés
Önkitöltéses kérdőíves adatfelvétel
Személyes számítógépes kérdezés – CAPI
Telefonos, számítógépes kérdezési módszer - CATI
Omnibusz
In-hall (central location) kutatás
Fókuszcsoport
Megfigyelés, mystery shopping
Mélyinterjú
Brainstorming

KERESÉS

mit


KULCSSZAVAS KERESÉS

Dosszié 

Brainstorming

A brainstromingot vagy ötletbörzét akkor alkalmazzuk, amikor kreatív ötletekre van szükség név, szlogen kitalálásához vagy bármilyen hasonló célból.

A csoportösszejövetel speciális formája: kötetlen eszmecsere, amelynek folyamán minden résztvevõ fesztelenül elmondhatja gondolatait, az ésszerűség és a logika nem tartoznak a kívánalmak közé. Az elhangzott javaslatokat bírálat és értékelés nélkül összegyűjtik. A résztvevők többnyire kreativitásukról és nyelvérzékükről ismert szakemberek, művészek.